No. A.12024/3/2015- MPSC
MIZORAM PUBLIC SERVICE COMMISSION
NEW SECRETARIAT COMPLEX
ADVERTISEMENT NO. 18 OF 2018-2019
Dated Aizawl the 21st September 2018
A hnuaia tarlan hna hi Mizoram Sawrkar, School Education Department hnuaiah a ruak a. Mizoram Public Service Commission Office, New Secretariat Complex, Aizawl-ah leh District hrang hranga Deputy Commissioner Office-ah te ni 31.10.2018 thlengin Office kai ni zing dar 10:00 atanga tlai dar 4:00 thlengin dilna form hi lak chhuah leh thehluh theih a ni.
He advertisement kaihhnawiha hriat tur tul dangte MPSC website www.mpsc.mizoram.gov.in ah
tarlan thin a ni ang.
1. Hna hming : Middle School Teacher (Contract Basis)
2. Hnaruak zat : 1 (one) post at Govt. Gorkha M/S Kolasib
3. Hlawh-bi : PB-2, Rs 9,300 – 34,800 + 4,600GP
4. Thiamna ngaite :
1) Graduate Degree and above with 2 years Diploma in Elementary Education (by whatever name known) from
recognised University and approved by NCTE.
Graduate Degree and above withatleast 50% marks and 1(one) year Bachelor in Education(B.Ed) from recognised
University and approached by NCTE.
B.Sc (Science & Mathematics) and above with atleast 50% marks with 2 years Diploma in Elementary Education
(by whatever name known) from recognised University and approved by NCTE or 1 (one) year Bachelor of
Education (B.Ed) from recognised University and approved by NCTE.
Graduate with atleast 50% marks with 2 years Diploma in Education (Special Education) or B.Ed (Special Education) recognised by RCI.
2) Passed in Mizoram Teacher Eligibility Test Paper-II(MTET-II)
3) Working knowledge of Mizo language atleast Middle School standard.
4) For Nepali/ Gorkha Middle School, the candidates should possess Nepali as one of the subjects either in
HSLC or HSSLC level.
5) Relaxation upto 5% in the qualifying marks shall be allowed to the candidates belonging Scheduled Caste/ Scheduled Tribe/ Other Backward Classes/ Persons with Disabilities.
6) Computer Proficiency as prescribed by the Mizoram Group ‘A’, ‘B’ and ‘c’ posts Service / Recruitment (Amendment) Rules, 2016 notified vide No. A11013/1/2013-P&AR(GSW) dated 29.09.2016 & 16.12.2016 and vide
No.A12034/1/2015-P&AR (GSW) dated 4.12.2017 & 23.02.2018
(Details can be seen at MPSC website)
5. Kum bithliah :
Diltu chu ni 31.10.2018 ah kum 18 aia naupang lo leh kum 35 aia upa lo a ni tur a ni.
Upper age limit ah hian SC/ST candidate te chu kum 5 thleng ngaihhnathiam leh theih a ni.
Dilna fee, application form man telin Rs 300/- (or Rs 150/- SC/ST te tan) pawisa faia pein emaw, Secretary,
Mizoram Public Service Commission hminga IPO (uncrossed) siamin emaw, Treasury Challan hmang a Revenue
Head – 0051-PSC, 105-State PSC ( Examination fee. etc) deposit in emaw dil tur a ni.
Dilna form-ah a hnuaia tarlante hi thil tel tur a ni.
1. Certificates & Marksheets of HSLC and above (Attested photocopy)
2. Certificates of Mizoram Teacher Eligibility Test Paper-II(MTET-II) (Attested photocopy)
3. Certificate of B.Ed/ Diploma in Teacher Education
4. SC/ST/OBC Certificate (Attested photocopy)
5. Certificate of Disability (for PWD) (Attested photocopy)
6. Certificate of Computer proficiency
Sawrkar hnathawk laite chuan proper channel-in an dil tur a ni.
Hna diltute zingah dan kalha tlin tuma mahni emaw, midang emaw hmanga hmala an awm chuan an dilna hnawl sak
an ni ang. Dilna famkim lo chu hnawl a ni bawk ang.
Controller of Examinations
Mizoram Public Service Commission
Last date :
31st October 2018